Reklamacje i zwroty

Niniejszy dokument opisuje politykę zwrotów i reklamacji witrynie internetowej delip.pl

  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towarów bez wad.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Produktów (rękojmia). Odpowiedzialność ta jest uregulowana w przepisach Kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556, 556 1-5565, 557, 558 k.c. oraz art. 559-561 k.c.
  3. Każdy Produkt zakupiony w Sklepie Internetowym może być reklamowany z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady fizyczne lub wady prawne.
  4. Reklamację można złożyć:
    a) drogą pocztową poprzez odesłanie Produktu wraz z pisemnym opisem wady, listem poleconym lub inną formą przesyłki, na adres DELIP BALI SPA Sp. z o.o. ul. Legionów 6E, 38-300 Gorlice
    z dopiskiem: „Reklamacja”
    b) mailowo na skrzynkę: sklep@delip.pl
  5. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę Produktu lub przesyłki zawierającej reklamowany Produkt. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Termin 14 dni będzie liczony od przekazania informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji.
  6. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Produkt zostanie odesłany wraz z informacją opisową co do niezasadności reklamacji.
  7. W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia Produktu podczas transportu, zaleca się aby Klient sporządził w obecności kuriera tzw. protokół szkody.
  8. W przypadku, gdy Klient nie jest konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu lub w przypadku usług, od dnia zawarcia umowy.
  2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. list wysłany pocztą, wiadomość e-mail lub formularz odstąpienia).
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Delip Bali Spa zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania informacji o decyzji Klienta.
  4. Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Klient nie ponosi żadnych opłat związanych ze zwrotem.
  5. Klient ma obowiązek zwrócić produkt niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Delip Bali Spa o odstąpieniu od umowy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
  6. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
    a) Produktów, które po dostarczeniu zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    b) Produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu opakowania nie mogą być zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
0
    0
    Koszyk
    Koszyk jest pustyPowrót